artykuł nr 1

Ogłoszenie o zamówieniu

 Unia Europejska

Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luksemburg Faks: +352 29 29 42 670

E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://

simap.europa.eu

Ogłoszenie o zamówieniu

(Dyrektywa 2004/18/WE)

 

Sekcja I : Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:

Oficjalna nazwa: Gmina Opatów  

Adres pocztowy: Plac Obrońców Pokoju 34

Miejscowość: Opatów Kod pocztowy: 27-500 Państwo: Polska (PL)

Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 158681-300

Osoba do kontaktów: Martyna Rusak

E-mail: zamowienia@umopatow.pl Faks: +48 158684-647

Adresy internetowe:  

Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) www.bip.umopatow.pl

 Więcej informacji można uzyskać pod adresem

Powyższy punkt kontaktowy

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem

Powyższy punkt kontaktowy

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres

Powyższy punkt kontaktowy

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej

 Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

 

Sekcja II : Przedmiot zamówienia

II.1) Opis :

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :

Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Opatów do wysokości 2.660.000,00 PLN

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub

świadczenia usług : Usługi

 Kategoria usług: nr: 6

Główne miejsce  świadczenia usług :Opatów

Kod NUTS:

II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej : (jeżeli dotyczy)_____

 

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :

1.Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy

Opatów do wysokości 2.660.000,00 zł .

2.Uruchomienie kredytu w trzech transzach :

I transza do 31.05.2014r – 94.932 zł

II transza do 30.06.2014r – 1.100.000 zł

III transza do 30.09.2014r – 1.465.068 zł

3.Spłata w trzynastu ratach :

I rata kapitałowa do 30.09.2017r - 100.000 zł

II rata kapitałowa do 30.09.2018r - 100.000 zł

III rata kapitałowa do 30.09.2019r - 100.000 zł

IV rata kapitałowa do 30.09.2020r - 100.000 zł

V rata kapitałowa do 30.09.2021r - 200.000 zł

VI rata kapitałowa do 30.09.2022r - 200.000 zł

VII rata kapitałowa do 30.09.2023r - 200.000 zł

VIII rata kapitałowa do 30.09.2024r - 200.000 zł

IX rata kapitałowa do 30.09.2025r - 200.000 zł

X rata kapitałowa do 30.09.2026r - 200.000 zł

XI rata kapitałowa do 30.09.2027r - 281.464 zł

XII rata kapitałowa do 30.09.2028r - 200.000 zł

XIII rata kapitałowa do 30.09.2029r - 578.536 zł

4.Kredyt oprocentowany w okresie karencji i spłaty wg zmiennej stawki WIBOR 3M liczonej jako średnia

arytmetyczna z kwartału poprzedzającego okres spłaty.

5.Kredyt uruchomiony będzie w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego.

6.Odsetki liczone będą od kwoty faktycznego zadłużenia w okresach kwartalnych pobierane do 10-go dnia

następnego miesiąca po zakończeniu kwartału wg zmiennej stopy procentowej.

7.Stopa procentowa stanowi sumę: WIBOR 3M liczony jako średnia arytmetyczna z kwartału poprzedzającego

okres spłaty oraz stałą marżę banku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :

Główny przedmiot 66113000

II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) : nie

II.1.8) Części:  nie dotyczy

II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych:

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych : nie

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia :

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres :  

Zamówienie o szacunkowej wartości przekraczającej równowartość 207.000 EURO

II.2.2) Informacje o opcjach :  nie dotyczy)

II.2.3) Informacje o wznowieniach :  nie dotyczy)

 II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

Okres w miesiącach : 185  )

 Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i

technicznym

III.1) Warunki dotyczące zamówienia:

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: (jeżeli dotyczy)

Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000 PLN

III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisówje regulujących:

Warunki finansowe zgodnie z podanymi w SIWZ

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:(jeżeli dotyczy)

III.1.4) Inne szczególne warunki: (jeżeli dotyczy)

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom : nie

III.2) Warunki udziału:

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowegolub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o

działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert.

3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.

24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawiona nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.

24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania ofert.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca

nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,  

odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji

właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania

ofert.

2.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem

składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane

prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie

w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania ofert.

3.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta

zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo

jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania

finansowego, nne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie

dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten

okres.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Wykaz wykonanej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia do wysokości min. 2.000.000 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresie prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz kogo usługa została

wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.

 

III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych: (jeżeli dotyczy)

III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi:

III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu:

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:  nie

_____

III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi:

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:  nie

 

Sekcja IV : Procedura

IV.1) Rodzaj procedury:

IV.1.1) Rodzaj procedury:

Otwarta

 

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału: nie dotyczy

 __

IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia  

Najniższa cena

 

IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna nie

 

IV.3) Informacje administracyjne:

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)

ID-III.271.3.2014

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:  nie

 

IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:  

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów

Data: 08/05/2014 Godzina: 10:00

Dokumenty odpłatne nie

 

_____

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09/05/2014 Godzina: 08:50

 

IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu: PL

 

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

   w dniach : 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

Data : 09/05/2014  ) Godzina 09:00

 Miejscowość: Opatów Plac Obrońców Pokoju 34

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) : nie

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: (jeżeli dotyczy)

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się : nie

 _____

VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej :  nie

 _____

VI.3) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)

Do oferty należy dołączyć:

1.Dokument lub dokumenty, pełnomocnictwa z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty

2.Stronę tytułową zał. nr 1 do SIWZ

3.Formularz ofertowy zal. nr 2 do SIWZ

4.Symulacja kosztów kredytu

5.Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22.ust.1 składane na podstawie art.44

6.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24

7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

VI.4) Procedury odwoławcze:

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

Adres pocztowy: ul.Postępu 17A

Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)

Tel.: +48 224587777

E-mail: Faks: +48 224587700

 

VI.4.2) Składanie odwołań: (proszę wypełnić pkt VI.4.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)

Odwołanie wnosi się w terminie:

1) 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli

zostało ono przesłane faksem lub drogą elektroniczną lub

2) 15 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli

zostało ono przesłane pisemnie

 

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

Ogłoszenie wysłano do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej  dnia 27/03/2014  - ID:2014-040905

 

 Burmistrz Andrzej Chaniecki