Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 510145034-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.
Gmina Opatów: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560139-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Opatów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040984400000, ul. Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. , e-mail zamowienia@umopatow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IMK-III.271.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie . Realizacja zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku w celu ograniczenia zużycia energii oraz remontu i modernizacji wnętrza budynku. Na zakres robót budowlanych składają się następujące prace : 1. Roboty remontowe konieczne do wykonania wynikające z zakresu termomodernizacji, 2. Docieplenie stropów, posadzek piętra (nad podcieniami z odtworzeniem warstw podłogowych (posadzki gres i podłoga drewniana – mozaika przemysłowa) nad piętrem budynku oraz stropu nad piętrem (poddasze nieużytkowe) styropian XPS 100 032 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4. Wykonaniu wewnętrznych instalacji sanitarnych wraz z pompą ciepła (pompa powietrzna), i węzłem cieplnym, 5. Montaż ogniw fotowoltaicznych z posadowieniem na konstrukcji metalowej z o wysokości min. 2,20m licząc od poziomu terenu, wraz z instalacją elektryczną i inwerterem z układem zabezpieczającym. Całość ma umożliwiać włączenie do sieci energii elektrycznej. Przedmiot zamówienia określają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Roboty prowadzone będą na obiekcie czynnym, kolejność wykonywania robót oraz kolejność udostępniania pomieszczeń muszą być wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. W pierwszej kolejności należy wykonać roboty związane z przygotowaniem węzła cieplnego i instalacji C.O. w celu zapewnienia uruchomienia ogrzewania budynku w terminie przed rozpoczęciem sezonu grzewczego. Uwaga ! Jeśli zostały użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą, wiążącą dla Wykonawcy. Dopuszcza się użycie do realizacji robót produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie , które spełniają parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych odpowiedników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie) ,że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i są dopuszczone do stosowania. Oferta nie może obejmować urządzeń o charakterze prototypowym, nie występujących w obrocie, mających wartość jedynie badawczą. 2.Projekt realizowany jest w ramach programu RPO WŚ na lata 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45320000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020 Wartość bez VAT 1129749.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Usługowe HOTEX Marek i Tomasz Snopek Sp. J. tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1310223.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |