artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 510145189-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.

Gmina Opatów: Wykonanie dokumentacji technicznej na zadanie - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Opatowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562434-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Opatów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040984400000, ul. Plac Obrońców Pokoju  34, 27-500  Opatów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. , e-mail zamowienia@umopatow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie dokumentacji technicznej na zadanie - Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Opatowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IMK-III.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na realizację zadania: „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Opatowie.” Zamówienie obejmuje sporządzenie wszystkich niezbędnych projektów, w szczególności dla części budowlanej, technologicznej, elektrycznej, automatyki, STWiOR, kosztorysów i przedmiarów robót dla w/w zadania oraz uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód na realizację przedmiotowego zadania z pozwoleniem na budowę. Dokumentację należy przygotować w oparciu o Koncepcję stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ W ramach dokumentacji objętej niniejszym zamówieniem przewidziano : 1. likwidację obiektów istniejących 2. rozbudowę, przebudowę i budowę nowych obiektów technologicznych 3. budowę nowych rurociągów technologicznych 4. wykonanie nowych instalacji elektrycznych 5. wykonanie nowego systemu sterowania AKPiA Szczegółowy zakres prac, który ma obejmować dokumentacja projektowa objęta niniejszym zamówieniem, został określony w załączonej koncepcji-opracowaniu rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Opatowie i umowie. 2.Zamawiający nie określa, zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a Pzp wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, z uwagi, iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie polega, co do zasady, na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 pkt. 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). 3.Projekt realizowany jest w ramach programu RPO WŚ na lata 2014-2020. Działanie 4.3. Gospodarka wodno-ściekowa. Nazwa projektu : Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacyjno-wodociągowej oraz budowa stacji uzdatniania wody.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243902.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Ecokube sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wólczańska 128/134
Kod pocztowy: 90-527
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 694950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe: