Uchwała Nr XVII /129/2004
Uchwała Nr XVII / 129 /04
Rady Miejskiej w Opatowie
z dnia 27 lutego 2004 roku
zmieniającą uchwałę w sprawie ustalenia górnych stawek opłat za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych świadczone przez gminne jednostki organizacyjne oraz podmioty posiadające zezwolenie na prowadzenie tej działalności.
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt.8 i art.40 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568) oraz art.6 ust.1 i 2 ustawy
z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami) Rada Miejska w Opatowie uchwala, co następuje:
§ 1
W uchwale Nr XXIV/156/2000 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 29 listopada 2000 roku w sprawie ustalenia górnych stawek opłat za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych świadczone przez gminne jednostki organizacyjne oraz podmioty posiadające zezwolenie na prowadzenie tej działalności wprowadza się następujące zmiany:
• w § 1 w ust.1 - wyrazy "20 zł" zastępuje się wyrazami "40 zł".
• w § 1 ust.2 otrzymuje brzmienie:
"Opłata, o której mowa w ust.1 będzie pobierana w 2 ratach,
w następujących terminach:
• I rata do 15 maja w wysokości 20 zł,
• II rata do 15 listopada w wysokości 20 zł.
danego roku kalendarzowego, w którym były świadczone usługi wyżej określone".
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Opatów.
§ 3
• Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz podlega ogłoszeniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Opatowie i na terenie sołectw.
• Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia
w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie
/Krzysztof Wróblewski/
Oparcowanie: Zdzisław Partyka