Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 12 lutego 2009 roku
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz § 18 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów /Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. /Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 12 lutego 2009 roku (tj. czwartek ) o godz. 900 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
w Opatowie za 2008 rok,
a / dyskusja
4. Sprawozdania z pracy Komisji stałych Rady Miejskiej w Opatowie za 2008 rok,
a / dyskusja
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Opatowie na 2009 rok,
b) zatwierdzenia planu pracy na rok 2009 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Opatowie,
c) przyjęcia planu pracy na rok 2009 Komisji Budżetu, Finansów, Rozwoju Gospodarczego
i Mienia Rady Miejskiej w Opatowie,
d) przyjęcia planu pracy na rok 2009 Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej i Ochrony
Środowiska Rady Miejskiej w Opatowie,
e) przyjęcia planu pracy na rok 2009 Komisji Oświaty, Wychowania, Kultury, Kultury
Fizycznej, Sportu i Turystyki Rady Miejskiej w Opatowie,
f) przyjęcia planu pracy na rok 2009 Komisji Rolnictwa, Handlu i Usług Rady Miejskiej
w Opatowie,
g) przyjęcia planu pracy na rok 2009 Komisji Przestrzegania Prawa, Porządku Publicznego
i Samorządu Mieszkańców Rady Miejskiej w Opatowie,
h) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2009 rok,
i) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2009 rok,
j) wprowadzająca zmiany do uchwały w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy oraz
upoważnienia Przewodniczącego Rady Miejskiej do dokonywania czynności
w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza oraz w sprawie stwierdzenia
nabycia prawa do dodatkowego wynagrodzenia rocznego za rok 2008,
k) uchylająca uchwałę w sprawie zasad korzystania ze stołówek,
l) przyjęcia ,, Programu Aktywności Lokalnej Miasta i Gminy Opatów na lata 2009 –
2015” ,
ł) przyjęcia statutu Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki,
m) przeznaczenia do wydzierżawienia nieruchomości położonej w Opatowie przy ulicy
1Maja,
n) przeznaczenia do wydzierżawienia nieruchomości położonej w Opatowie przy ulicy
1Maja,
o) przeznaczenia do wydzierżawienia nieruchomości położonej w Opatowie przy ulicy
Słowackiego,
p) przeznaczenia do wydzierżawienia nieruchomości położonej w Wąworkowie,
r) zatwierdzenia taryf cen i stawek opłat za dostarczoną wodę z urządzeń zbiorowego
zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków do zbiorowych urządzeń kanalizacyjnych
stanowiących własność Gminy Opatów oraz stosowania dopłat do ceny wody dla
taryfowej grupy odbiorców usług – gospodarstw domowych.
6. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gminy
Opatów w okresie międzysesyjnym.
7. Interpelacje, zapytania, wolne wnioski, sprawy różne.
8. Zamknięcie obrad sesji.
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym / jednolity tekst Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
/ Dariusz Bińczak /