artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 22 lutego 2010 roku

Zaproszenie
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz § 18 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów /Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. /Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 22 lutego 2010 roku (tj. poniedziałek ) o godz. 900 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
 
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  w Opatowie za 2009 rok,
a / dyskusja  
4. Sprawozdania z pracy Komisji stałych Rady Miejskiej w Opatowie za 2009 rok,
  a / dyskusja  
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Opatowie na 2010 rok,
b) przyjęcia planu pracy na rok 2010 Komisji Budżetu, Finansów, Rozwoju Gospodarczego  
i Mienia Rady Miejskiej w Opatowie,
c) przyjęcia planu pracy na rok 2010 Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej  i Ochrony
Środowiska Rady Miejskiej w Opatowie,
d) przyjęcia planu pracy na rok 2010 Komisji Oświaty, Wychowania, Kultury, Kultury
Fizycznej, Sportu i Turystyki Rady Miejskiej w Opatowie,
e) przyjęcia planu pracy na rok 2010 Komisji Rolnictwa, Handlu i Usług Rady Miejskiej
w Opatowie,
f) przyjęcia planu pracy na rok 2010 Komisji Przestrzegania Prawa, Porządku Publicznego
i Samorządu Mieszkańców Rady Miejskiej w  Opatowie,
g) zatwierdzenia taryf cen i stawek opłat za dostarczoną wodę z urządzeń zbiorowego 
  zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków do zbiorowych urządzeń kanalizacyjnych 
  stanowiących własność Gminy Opatów oraz stosowania dopłat do ceny wody dla 
 taryfowej grupy odbiorców usług – gospodarstw domowych.
h) zabezpieczenia spłaty kredytu krótkoterminowego,
i)  zmian w budżecie Gminy Opatów na 2010 rok,
j) zasad i trybu nadawania tytułu ,,Honorowego Obywatela Miasta Opatowa”,
k) określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie
zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów  komunalnych od  
właścicieli nieruchomości lub opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu
nieczystości ciekłych na terenie Gminy Opatów,
l) przeznaczenia do zbycia udziału nieruchomości zabudowanej oznaczonej numerem  
 ewidencyjnym 527/2 i 527/3 położonej w Opatowie,
ł) nabycia nieruchomości niezabudowanej położonej w Opatowie oznaczonej numerem
  ewidencyjnym 266/4,
m) zawarcia kolejnych umów dzierżawy nieruchomości gruntowych położonych w Opatowie,
 
6. Informacja z pracy Urzędu  Miasta i Gminy w Opatowie  oraz Burmistrza Miasta i Gminy
 Opatów w okresie międzysesyjnym.
7.  Interpelacje, zapytania, wolne wnioski, sprawy różne.
8.  Zamknięcie obrad sesji.
 
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym / jednolity tekst Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
 
 
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
 
/ Dariusz Bińczak /