artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 23 lutego 2011 roku

 

Zaproszenie
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz § 18 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów / Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. / Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 23 lutego 2011 roku (tj. środa ) o godz. 1200 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
 
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Uchwalenie budżetu Gminy Opatów na 2011 rok,
 a)  przedstawienie projektu budżetu przez Skarbnika Gminy Opatów,
 b) opinia Komisji Budżetu, Finansów, Rozwoju Gospodarczego i Mienia Rady
Miejskiej w Opatowie,
  c)  przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach Zespół
   Zamiejscowy w Sandomierzu do projektu budżetu na 2011 rok,
 d)  dyskusja,
 e)  wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Opatów,
 f)  podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Opatów na 2011 rok.
4. Sprawozdanie z realizacji zadań Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów  
  Alkoholowych  w Opatowie za 2010 rok,
a)   dyskusja
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
  a)  uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2011 – 2024,
  b)  powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
   w Opatowie,
c)   trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków funkcjonowania zespołu interdyscyplinarnego,
d) powołania Komisji Inwentaryzacyjnej,
e)   zawarcia kolejnej umowy użyczenia nieruchomości gruntowej położonej w Karwowie,
f) zmieniająca uchwałę w sprawie opłaty targowej na obszarze Gminy Opatów.
6. Informacja z pracy Urzędu  Miasta i Gminy Opatów oraz Burmistrza Miasta i Gminy
  Opatów w okresie  międzysesyjnym.
 7. Interpelacje, zapytania, wolne wnioski, sprawy różne.
 8. Zamknięcie obrad sesji.
 
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym / Dz. U.  z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału  w pracach organów gminy.
Przewodniczący
  Rady Miejskiej w Opatowie
 
/ mgr Tomasz Staniek /