artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 24 kwietnia 2013 roku

Zaproszenie

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów / Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. / Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 24 kwietnia 2013 roku ( tj. środa )
o godz. 1200 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.

Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Informacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opatowie w zakresie świadczonej opieki medycznej za 2012 rok,
a) dyskusja
4. Sprawozdanie z działalności Opatowskiego Ośrodka Kultury w Opatowie za rok 2012,
a) dyskusja
5. Sprawozdanie z działalności Powiatowej i Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Opatowie za okres od 01.01. do 31.12. 2012 roku,
a) dyskusja
6. Sprawozdanie z realizacji ,, Programu współpracy Gminy Opatów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2012”,
a) dyskusja
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opatowie za rok 2012,
b) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Opatowskiego Ośrodka Kultury w Opatowie za rok 2012,
c) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatowej i Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Opatowie za rok 2012,
d) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2013 rok,
e) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2013 – 2028,
f) przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej w Gminie Opatów za 2012 rok oraz prognozy na lata 2013 i 2014,
g) przyjęcia stanowiska dotyczącego dworca autobusowego w Opatowie,
h) przeznaczenia do zbycie nieruchomości niezabudowanej oznaczonej numerem ewidencyjnym 935/15 położonej w Opatowie,
i) zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości położonej w Podolu.
8. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gminy Opatów w okresie międzysesyjnym.
9. Interpelacje i zapytania,
10. Wolne wnioski, sprawy różne.
11. Zamknięcie obrad sesji.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.


Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie

/ mgr Tomasz Staniek /