artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 25 stycznia 2017 roku

Zaproszenie



    Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016r., poz. 446 ze zm.) oraz § 26 ust.1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie  z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów (Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003r. Nr 206, poz. 1912 ze. zm.), Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 25 stycznia 2017 roku ( tj. środa ) o godz. 12.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.


Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Sprawozdanie z działalności Komisji stałych Rady Miejskiej w Opatowie za 2016 rok,
a) dyskusja  
4. Podjęcie uchwał w sprawie:
  a) uchwalenia zmiany Nr 2 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Opatów
  w rejonie ulic 1-go Maja, H. Sienkiewicza, Partyzantów, Armii Krajowej, J. Słowackiego,
  b) uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Opatowie na 2017 rok,
  c) zatwierdzenia planu pracy na rok 2017 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Opatowie,
  d) przyjęcia planu pracy na rok 2017 Komisji Budżetu, Finansów, Rozwoju Gospodarczego
i Mienia Rady Miejskiej w Opatowie,
  e) przyjęcia planu pracy na rok 2017 Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej  i  Ochrony Środowiska
Rady Miejskiej w Opatowie,
  f) przyjęcia planu pracy na rok 2017 Komisji Oświaty, Wychowania, Kultury, Kultury Fizycznej,
Sportu i Turystyki Rady Miejskiej w Opatowie,
  g) przyjęcia planu pracy na rok 2017 Komisji Rolnictwa, Handlu i Usług Rady Miejskiej
w Opatowie,
  h) przyjęcia planu pracy na rok 2017 Komisji Przestrzegania Prawa, Porządku  Publicznego
i Samorządu Mieszkańców Rady Miejskiej w Opatowie,
i) wprowadzenia zmian do Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Opatowie,
j) zawarcia kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego,
  k) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia ,,Programu gospodarowania mieszkaniowym 
zasobem Gminy Opatów w latach 2013 – 2017 ”,
l) projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.
5. Informacja z pracy Urzędu  Miasta i Gminy Opatów oraz Burmistrza Miasta i Gminy Opatów
  w okresie międzysesyjnym.
6. Interpelacje i zapytania.
7. Wolne wnioski, sprawy różne.
8. Zamknięcie obrad sesji.

  Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym  ( Dz. U. z 2016 r., poz. 446
z późn. zm. ) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

 

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
(mgr Jacek  Cheba)