artykuł nr 1

Zaproszenie na sesję Rady Miejskiej

Zaproszenie


Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016r., poz. 446 z późn. zm. ) oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów ( Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm.) Przewodniczący  Rady  Miejskiej  w  Opatowie  zwołuje sesję  Rady  Miejskiej na   dzień
22 lutego 2017 roku ( tj. środa ) o godz. 13.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.

Porządek obrad sesji:
  1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
  2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
  3. Informacja z działań podejmowanych przez Straż Miejską w Opatowie w roku 2016,
  a) dyskusja
  4. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2017 rok,
b) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej  Gminy
Opatów  na lata 2017 – 2035,
c) przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowych taryf cen i stawek opłat za
dostarczoną wodę z urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków do
zbiorowych urządzeń kanalizacyjnych stanowiących własność Gminy Opatów,
d) zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Opatowie,
e) uchwalenia ,,Programu Ochrony Środowiska dla Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza
Koprzywianki na lata 2017 – 2020 z perspektywą do roku 2023 wraz z prognozą
oddziaływania na środowisko’’,
f) przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz opiekunami dziennymi  
  w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki nad dziećmi do lat 3,
  g) poboru w drodze inkasa podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego,
  określenia inkasentów, terminów płatności dla inkasentów oraz ustalenia wysokości
  wynagrodzenia prowizyjnego za inkaso,
  h) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia zasad wypłaty diet oraz zwrotu kosztów podróży
  służbowej dla przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych Gminy
  Opatów,
  i) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Opatów.
  5. Wykaz nieruchomości przeznaczonych do komunalizacji.
  6. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gminy
Opatów w okresie  międzysesyjnym.
  7. Interpelacje i zapytania.
  8. Wolne wnioski, sprawy różne.
  9. Zamknięcie obrad sesji.

  Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

 

 Przewodniczący
 Rady Miejskiej w Opatowie
 / mgr Jacek Cheba /