artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 26 kwietnia 2017 roku

Zaproszenie
           Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  ( Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą  Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów ( Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. ) Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 26 kwietnia 2017 roku ( tj. środa ) o godz. 10.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie. 
 
  Porządek obrad sesji:
  1. Otwarcie obrad sesji.
  2. Przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
  3. Zatwierdzenie Protokołu z poprzedniej sesji.
  4. Informacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opatowie w zakresie  świadczonej opieki  medycznej za 2016 rok,
 a) dyskusja
  5. Sprawozdanie z działalności Opatowskiego Ośrodka Kultury w Opatowie za 2016 rok,
      a) dyskusja
  6. Sprawozdanie z działalności Powiatowej i Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Opatowie za 2016 rok,
      a) dyskusja
  7. Sprawozdanie z realizacji ,, Programu współpracy Gminy Opatów z organizacjami  pozarządowymi oraz  innymi  podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2016 roku”,
      a) dyskusja
  8. Podjęcie uchwał w sprawie:
      a) uchwalenia zmiany Nr 2 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Opatów,
      b) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki  Zdrowotnej  w Opatowie za rok 2016,
      c) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2017 rok,
      d) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2017 – 2035,
      e) przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej w Gminie Opatów za 2016 rok oraz prognozy na lata 2017 i 2018,
     f) określenia tygodniowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących obowiązki: pedagoga, psychologa,  logopedy i nauczyciela wspomagającego w przedszkolu publicznym oraz szkołach prowadzonych przez Gminę  Opatów,
     g) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia ,,Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy Opatów”, 
     h) przyjęcia Regulaminu korzystania z ogólnodostępnych parkingów miejskich znajdujących się na terenie Opatowa,
      i) zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Opatowie,
      j) wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości pomiędzy gminą a osobą fizyczną,
     k) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Opatów i Ośrodek Pomocy Społecznej  w Opatowie,
      l) odmowy wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radnym Rady Miejskiej w Opatowie.
  9. Wykaz nieruchomości przeznaczonej do komunalizacji.
10. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gminy Opatów  w okresie  międzysesyjnym.
11. Interpelacje i zapytania, 
12. Wolne wnioski, sprawy różne.
13.  Zamknięcie obrad sesji.
 
        Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym  ( Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm. ) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału  w pracach organów gminy.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
 
( mgr Jacek  Cheba )