Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 13 kwietnia 2018 roku
Zaproszenie
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 z późn. zm. ) oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów ( Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm.) Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 13 kwietnia 2018 roku ( tj. piątek ) o godz. 13.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,
b) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,
c) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,
d) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,
e) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,
f) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,
g) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2018 – 2035,
4. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gmin Opatów w okresie międzysesyjnym.
5. Interpelacje i zapytania.
6. Wolne wnioski, sprawy różne.
7. Zamknięcie obrad sesji.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 z późn. zm.) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
( mgr Jacek Cheba )