artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 29 czerwca 2018 roku

Zaproszenie

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 994
z późn. zm.) oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003RadyMiejskiej w Opatowie
z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów ( Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego
z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm.), Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 29 czerwca 2018 roku ( tj. piątek ) o godz. 11.00  w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.

 

Porządek obrad sesji:

1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.

2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Opatów za 2017 rok oraz sprawozdanie finansowe,

   a) wystąpienie Skarbnika Gminy Opatów,

   b) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie opinii o sprawozdaniach
  z wykonania budżetu Miasta i Gminy Opatów  za 2017 rok wraz  z informacją o stanie mienia  jednostek

  samorządu  terytorialnego i objaśnieniami,

   c) opinia Komisji Budżetu, Finansów, Rozwoju Gospodarczego i Mienia Rady Miejskiej w Opatowie  z wykonania

  budżetu Gminy Opatów za 2017 rok,

   d) opinia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Opatowie w sprawie wykonania budżetu Gminy Opatów za 2017

  rok,

e) wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Opatów,

  -  dyskusja

   f) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania

budżetu Gminy Opatów za 2017 rok,

g) wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Opatowie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi

Miasta i Gminy Opatów,

   h) przedstawienie uchwały  Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie  opinii o wniosku komisji

  rewizyjnej w sprawie absolutorium,

 i) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Opatów absolutorium z tytułu wykonania

  budżetu za 2017 rok.

4. Sprawozdanie Zarządu z działalności PGKiM Spółki z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Opatowie za

  rok 2017,

  a) dyskusja

5. Propozycje wakacyjne dla dzieci i młodzieży przygotowane przez:  instytucje oświatowo - kulturalne funkcjonujące

  w Mieście i Gminie Opatów, Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Opatowie, Ośrodek

  Pomocy Społecznej w Opatowie oraz OKS w Opatowie,

a) dyskusja

6.  Podjęcie uchwał w sprawie:

   a) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,

b) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,

c) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,

   d) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów  na lata 2018 –

2035,

  e) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Opatów,  

  f) w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej oznaczonej numerem ewidencyjnym 316/1 położonej
  w Gojcowie.

  g) wprowadzenia zmian do Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Opatowie,

  h) zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do zmiany Nr 2 Miejscowego Planu Zagospodarowania

Przestrzennego miasta Opatów,

 i) ustalenia stawki opłat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Opatów.

  7. Informacja  z pracy Urzędu  Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta  i  Gminy Opatów w okresie 

  międzysesyjnym.

  8. Interpelacje i zapytania.

  9. Wolne wnioski, sprawy różne.

10. Zamknięcie obrad sesji.

 

   Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

Przewodniczący

Rady Miejskiej w Opatowie

( mgr Jacek Cheba )