artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 31 lipca 2018 roku

Zaproszenie

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.) oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów ( Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. ), Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 31 lipca 2018 roku ( tj. wtorek ) o godz. 13.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.

 

Porządek obrad sesji:

 1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.

 2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.

 3. Analiza wyników nauczania, wyników olimpiad, prac kół zainteresowań w szkołach Podstawowych i w klasach gimnazjalnych oraz w Przedszkolu Publicznym w Opatowie, w roku szkolnym 2017/2018,

a) dyskusja

 4. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,

b) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2018 rok,

 c) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2018 – 2035,

 d) przeprowadzenia konsultacji społecznych wśród mieszkańców gminy Opatów dotyczących ,,Budżetu obywatelskiego gminy Opatów na rok 2019”.

  e) nadania imienia Szkole Podstawowej Nr 1 w Opatowie,

f) wysokości i zasad udzielania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki na terenie Gminy Opatów,

   g) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Opatów,

  h) przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Opatów,

i) maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Opatów.

   j) ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy Opatów miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych,

k) odstępstw od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych,

  l) zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Opatowie,

  ł) przeznaczenia do zbycia nieruchomości niezabudowanej oznaczonej numerem ewidencyjnym 583 położonej w Kobylanach,

 5. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gminy Opatów w okresie międzysesyjnym.

 6. Interpelacje i zapytania,

 7. Wolne wnioski, sprawy różne.

 8. Zamknięcie obrad sesji.

 

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2018 r. poz. 994z późn. zm.), pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

 Przewodniczący

Rady Miejskiej w Opatowie

 ( mgr Jacek Cheba )