artykuł nr 1

OGŁOSZENIE KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA OPATOWSKIEGO OŚRODKA KULTURY

BURMISTRZ MIASTA I GMINY OPATÓW
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO
DYREKTORA OPATOWSKIEGO OŚRODKA KULTURY

I. Opatowski Ośrodek Kultury
ul. Partyzantów 13b
27-500 Opatów
II. Wymagania kwalifikacyjne kandydata na stanowisko dyrektora Opatowskiego Ośrodka Kultury:
1)obywatelstwo polskie
2)wykształcenie wyższe,
3)co najmniej pięcioletni staż pracy,
4)znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury, finansów publicznych, prawa pracy,
5)predyspozycje i zdolności organizacyjne,
6)umiejętności kierowania zespołem,
7)znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności Opatowskiego Ośrodka Kultury oraz zjawisk w szeroko pojętej kulturze, sztuce i dziedzictwie narodowym,
8)znajomość zagadnień pozyskiwania funduszy pozabudżetowych (w tym funduszy unijnych),
9)dobry stan zdrowia,
10)niekaralność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)zarządzanie Opatowskim Ośrodkiem Kultury,
2)kierowanie instytucją i reprezentowanie jej na zewnątrz,
3)wykonywanie funkcji pracodawcy wobec pracowników instytucji,
4)dbanie o prawidłowa gospodarkę finansowa instytucji kultury.
IV. Oferty składane przez kandydatów winny zawierać:
1)podanie wraz z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko dyrektora Opatowskiego Ośrodka Kultury,
2)życiorys z charakterystyką dorobku zawodowego,
3)autorską koncepcję programowo-organizacyjną Opatowskiego Ośrodka Kultury (w formie pisemnej), która uwzględnia warunki organizacyjno – finansowe jednostki.
4)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5)kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej pięcioletni staż pracy,
6)zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed złożeniem oferty,
7)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
8)oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9)oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31, ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.),
10)oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora,
11)inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uznane przez kandydata za istotne.
V. Informacje dodatkowe:

Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie ul. Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA OPATOWSKIEGO OŚRODKA KULTURY” w terminie do 21 marca 2012 r. do godz. 15:00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po w/w terminie, nie będą rozpatrywane.

Do przeprowadzenia postępowania konkursowego Burmistrz powoła Komisję Konkursową określając tryb jej pracy.

Konkurs zostanie przeprowadzony w 2 etapach:
I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap - rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.


Postępowanie konkursowe odbywa się z uwzględnieniem przepisów o dostępie do informacji publicznej.

Informację o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Opatowskiego Ośrodka Kultury kandydaci na stanowisko dyrektora mogą uzyskać w Opatowskim Ośrodku Kultury, ul. Partyzantów 13b, 27-500 Opatów, tel. /15/8682012.


Burmistrz
Miasta i Gminy Opatów

Andrzej Chaniecki