artykuł nr 1

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Opatów: Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych.
Numer ogłoszenia: 47498 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatów , Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie.
·   Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umopatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych tj ; - Urząd Miasta i Gminy w Opatowie - Samorządowy Zespół Szkół Nr 1 w Opatowie - Samorządowy Zespół Szkół Nr 2 w Opatowie - Szkoła Podstawowa w Brzeziu - Szkoła Podstawowa w Kobylanach - Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatowie - Przedszkole Publiczne w Opatowie Świadczenia usług bankowych polegać będą na : 1) otwarciu, likwidacji i prowadzeniu bieżącego rachunku Gminy oraz rachunków pomocniczych, 2) otwarciu, likwidacji i prowadzeniu rachunków podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych gminy, 3) możliwości otwierania w trakcie umowy dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych na wniosek Gminy oraz jej jednostek budżetowych, 4) realizacji poleceń przelewu na rachunki zamawiającego, 5) realizacji poleceń przelewu na rachunki w innych bankach, 6) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 7) dokonywaniu wypłat gotówkowych, 8) zapewnieniu użytkowania systemu bankowości elektronicznej, 9) gotowości przyjmowania lokat terminowych, 10)przechowywanie depozytów, 11)naliczanie i kapitalizacja odsetek na rachunkach co miesiąc (oprocentowanie środków pieniężnych będzie naliczane w oparciu o WIBID 1M korygowany wskażnikiem -marżą banku) . 12) świadczeniu nieodpłatnie następujących usług; a) sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierami wtórnymi na koniec dnia w którym nastąpił obrót na rachunku (potwierdzenie salda), b) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń, c) zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w Urzędzie i w jednostkach budżetowych, nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu , przeszkolenie pracowników, d) zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, e) nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, którzy posiadają rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego, f) nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego wewnątrz banku pomiędzy rachunkami Gminy i jej jednostkami budżetowymi. 13) Oferent zobowiązuje się do : a) codziennego przygotowania i wydania wyciągów bankowych Zamawiającemu, b) prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roboczego roku kalendarzowego, c) posiadania/utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości Opatów ,które będą działać przez okres obowiązywania umowy. 14) Z poszczególnymi jednostkami budżetowymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi na warunkach będących przedmiotem zamówienia, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Bankiem z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki. Zamawiający wymaga , aby Bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek budżetowych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w Banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
·   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·   wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnioną przez Wykonawcę Stronę tytułową - załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału art.22, ust.1 - załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie, w sprawie posiadania oddziału lub filii na terenie Opatowa lub utworzenie takiej placówki, która będzie funkcjonowała co najmniej w okresie obowiązywania umowy- załącznik nr 5 do SIWZ Wzór umowy parafowany przez wykonawcę - załącznik Nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· - Wysokość oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych - 30
· - Opłata za otwarcie rachunku bieżącego - 3
· - Opłata za otwarcie rachunku podstawowego i pomocniczego - 3
·  - Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku bieżącego - 5
· - Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku podstawowego i pomocniczego -15
· - Opłata za wypłaty gotowkowe ze wszystkich rachunków - 12
· - Opłata za realizację przelewów do innych banków - 32
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umopatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Opatów, Plac Obrońców Pokoju 34, Opatów pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 08:50, miejsce: sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Opatów Plac Obrońców Pokoju 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
  Ogłoszenie zamieszczono w BZP dnia 16.02.2012r