Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Unia Europejska
Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luksemburg Faks: +352 29 29 42 670
E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://
simap.europa.eu
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
(Dyrektywa 2004/18/WE)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Gmina Opatów
Adres pocztowy: Plac Obrońców Pokoju 34
Miejscowość: Opatów Kod pocztowy: 27-500 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 158681-300
Osoba do kontaktów: Martyna Rusak
E-mail: zamowienia@umopatow.pl Faks: +48 158684-647
Adresy internetowe: (
Ogólny adres instytucji zamawiającej: (URL) www.bip.umopatow.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do dokumentów: (URL) _____
Elektroniczne składanie kandydatur i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu:
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Opatów do wysokości 2660000.00 PLN
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług: Usługi
Kategoria usług: nr: 6
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
Opatów
Kod NUTS: PL
II.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej- nie
Ogłoszenie dotyczy zamówienia (zamówień) w ramach dynamicznego systemu zakupów (DPS)-nie
II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy
Opatów do wysokości 2660000.00 PLN .
2.Uruchomienie kredytu w trzech transzach :
I transza do 31.05.2014 – 94.932 PLN
II transza do 30.06.2014 – 1.100.000 PLN
III transza do 30.09.2014r – 1.465.068 PLN
3.Spłata w trzynastu ratach :
I rata kapitałowa do 30.09.2017 - 100.000 PLN
II rata kapitałowa do 30.09.2018 - 100.000 PLN
III rata kapitałowa do 30.09.2019 - 100.000 PLN
IV rata kapitałowa do 30.09.2020 - 100.000 PLN
V rata kapitałowa do 30.09.2021 - 200.000 PLN
VI rata kapitałowa do 30.09.2022 - 200.000 zPLN
VII rata kapitałowa do 30.09.2023 - 200.000 PLN
VIII rata kapitałowa do 30.09.2024 - 200.000 PLN
IX rata kapitałowa do 30.09.2025 - 200.000 PLN
X rata kapitałowa do 30.09.2026 - 200.000 PLN
XI rata kapitałowa do 30.09.2027 - 281.464 PLN
XII rata kapitałowa do 30.09.2028 - 200.000 PLN
XIII rata kapitałowa do 30.09.2029 - 578.536 PLN
4.Kredyt oprocentowany w okresie karencji i spłaty wg zmiennej stawki WIBOR 3M liczonej jako średniaarytmetyczna z kwartału poprzedzającego okres spłaty.
5.Kredyt uruchomiony będzie w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego.
6.Odsetki liczone będą od kwoty faktycznego zadłużenia w okresach kwartalnych pobierane do 10-go dnianastępnego miesiąca po zakończeniu kwartału wg zmiennej stopy procentowej.
7.Stopa procentowa stanowi sumę: WIBOR 3M liczony jako średnia arytmetyczna z kwartału poprzedzającegookres spłaty oraz stałą marżę banku.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 66000000
Dodatkowe przedmioty 66113000
II.1.6) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):
Wartość: 942455.42
Waluta: PLN
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną - nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)
ID-III.271.3.2014
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 064-109361 z dnia: 01/04/2014
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: ID-III.271.3.2014 _____
Nazwa: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Opatów do wysokości 2660000.00 PLN
V.1) Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
26/05/2014
V.2) Informacje o ofertach:
Liczba otrzymanych ofert: 3
Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: 0___
V.3) Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Oficjalna nazwa: Bank Spółdzielczy w Iłży
Adres pocztowy: ul. Rynek 1
Miejscowość: Iłża Kod pocztowy: 27100 Państwo: Polska (PL)
Tel.: +48 6163010
E-mail: bsilza@bsilza.pl Faks: +48 3610311
Adres internetowy: (URL) www.bsilza.pl
V.4) Informacje na temat wartości zamówienia (proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Bez VAT
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia (jeżeli dotyczy)
Wartość: 1334919.00
Waluta: PLN
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Wartość: 942455.42
Waluta: PLN
V.5) Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia - nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej -nie
VI.2) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)
VI.3) Procedury odwoławcze
VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy
ul .Postępu 17A
Miejscowość Warszawa Kod pocztowy 02-676
Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587777
E-mail _____ Faks +48 224587700
VI.3.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.3.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.3.3)
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań
10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostało ono przesłane faksem lub drogą elektroniczną lub
15 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia jeżeli zostało przesłane pisemnie
Data wysłania ogłoszenia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Nr ID-III.271.3.2014 wysłano 27.05.2014r godz.09:51 Nr 2014-068940
Burmistrz Andrzej Chaniecki