artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 Unia Europejska

Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luksemburg Faks: +352 29 29 42 670

E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://

simap.europa.eu

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

(Dyrektywa 2004/18/WE)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:

Oficjalna nazwa: Gmina Opatów  

Adres pocztowy: Plac Obrońców Pokoju 34

Miejscowość: Opatów Kod pocztowy: 27-500 Państwo: Polska (PL)

Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 158681-300

Osoba do kontaktów: Martyna Rusak

E-mail: zamowienia@umopatow.pl Faks: +48 158684-647

Adresy internetowe: (

Ogólny adres instytucji zamawiającej: (URL) www.bip.umopatow.pl

Adres profilu nabywcy: (URL) _____

Dostęp elektroniczny do dokumentów: (URL) _____

Elektroniczne składanie kandydatur i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej

 Organ władzy regionalnej lub lokalnej

 I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:nie

 Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu:

Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Opatów do wysokości 2660000.00 PLN

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub

świadczenia usług: Usługi

 Kategoria usług: nr: 6

 Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :

Opatów

Kod NUTS: PL

II.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej- nie

Ogłoszenie dotyczy zamówienia (zamówień) w ramach dynamicznego systemu zakupów (DPS)-nie

II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy

Opatów do wysokości 2660000.00 PLN .

2.Uruchomienie kredytu w trzech transzach :

I transza do 31.05.2014 – 94.932 PLN

II transza do 30.06.2014 – 1.100.000 PLN

III transza do 30.09.2014r – 1.465.068 PLN

3.Spłata w trzynastu ratach :

I rata kapitałowa do 30.09.2017 - 100.000 PLN

II rata kapitałowa do 30.09.2018 - 100.000 PLN

III rata kapitałowa do 30.09.2019 - 100.000 PLN

IV rata kapitałowa do 30.09.2020 - 100.000 PLN

V rata kapitałowa do 30.09.2021 - 200.000 PLN

VI rata kapitałowa do 30.09.2022 - 200.000 zPLN

VII rata kapitałowa do 30.09.2023 - 200.000 PLN

VIII rata kapitałowa do 30.09.2024 - 200.000 PLN

IX rata kapitałowa do 30.09.2025 - 200.000 PLN

X rata kapitałowa do 30.09.2026 - 200.000 PLN

XI rata kapitałowa do 30.09.2027 - 281.464 PLN

 XII rata kapitałowa do 30.09.2028 - 200.000 PLN

XIII rata kapitałowa do 30.09.2029 - 578.536 PLN

4.Kredyt oprocentowany w okresie karencji i spłaty wg zmiennej stawki WIBOR 3M liczonej jako średniaarytmetyczna z kwartału poprzedzającego okres spłaty.

5.Kredyt uruchomiony będzie w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego.

6.Odsetki liczone będą od kwoty faktycznego zadłużenia w okresach kwartalnych pobierane do 10-go dnianastępnego miesiąca po zakończeniu kwartału wg zmiennej stopy procentowej.

7.Stopa procentowa stanowi sumę: WIBOR 3M liczony jako średnia arytmetyczna z kwartału poprzedzającegookres spłaty oraz stałą marżę banku.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot 66000000

Dodatkowe przedmioty 66113000

II.1.6) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.2) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):

II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień):

Wartość: 942455.42

Waluta: PLN

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystano aukcję elektroniczną  - nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)

ID-III.271.3.2014

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

tak  

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 064-109361 z dnia: 01/04/2014  

 

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: ID-III.271.3.2014 _____

Nazwa: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Opatów do wysokości 2660000.00 PLN

V.1) Data decyzji o udzieleniu zamówienia:

26/05/2014  

V.2) Informacje o ofertach:

Liczba otrzymanych ofert: 3

Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: 0___

V.3) Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Oficjalna nazwa: Bank Spółdzielczy w Iłży

Adres pocztowy: ul. Rynek 1

Miejscowość: Iłża Kod pocztowy: 27100 Państwo: Polska (PL)

Tel.: +48 6163010

E-mail: bsilza@bsilza.pl Faks: +48 3610311

Adres internetowy: (URL) www.bsilza.pl

V.4) Informacje na temat wartości zamówienia (proszę podać wyłącznie dane liczbowe)

Bez VAT  

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia (jeżeli dotyczy)

Wartość: 1334919.00

Waluta: PLN

 Całkowita końcowa wartość zamówienia

Wartość: 942455.42

Waluta: PLN

 V.5) Informacje na temat podwykonawstwa

Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia  - nie

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej  -nie

VI.2) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)

VI.3) Procedury odwoławcze

VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

Adres pocztowy

ul .Postępu 17A

Miejscowość Warszawa Kod pocztowy 02-676

Państwo Polska (PL) Tel. +48 224587777

E-mail _____ Faks +48 224587700

 VI.3.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.3.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.3.3)

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań

10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostało ono przesłane faksem lub drogą elektroniczną lub

15 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia jeżeli zostało przesłane pisemnie

Data wysłania ogłoszenia

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Nr ID-III.271.3.2014 wysłano  27.05.2014r godz.09:51 Nr 2014-068940

Burmistrz Andrzej Chaniecki