Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 37867 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Opatów: Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jej jednostek budżetowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15630-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatów, krajowy numer identyfikacyjny 83040984400000, ul. Plac Obrońców Pokoju 34, 27500 Opatów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. , faks , e-mail zamowienia@umopatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jej jednostek budżetowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RMKG-XII.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych tj ; - Gmina Opatów - Urząd Miasta i Gminy w Opatowie - Samorządowy Zespół Szkół Nr 1 w Opatowie - Samorządowy Zespół Szkół Nr 2 w Opatowie - Szkoła Podstawowa w Kobylanach - Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatowie - Przedszkole Publiczne w Opatowie Świadczenie usług bankowych polegać będzie na: 1. otwarciu, likwidacji i prowadzeniu bieżącego rachunku Gminy oraz rachunków pomocniczych, 2. otwarciu, likwidacji i prowadzeniu rachunków podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych gminy, 3. możliwości otwierania w trakcie umowy dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych na wniosek Gminy oraz jej jednostek budżetowych, 4. realizacji poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego, 5. realizacji poleceń przelewu na rachunki w innych bankach, 6. przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 7. dokonywaniu wypłat gotówkowych, 8. składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków w formie papierowej, 9. Wykonawca udostępnia Zamawiającemu System Bankowości Elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, umożliwiający dokonywanie wszystkich operacji bankowych zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, zapewni bezpieczeństwo dyspozycji wykonywanych przez elektroniczne kanały komunikacji z zachowaniem należytej staranności oraz przy wykorzystaniu właściwych rozwiązań technicznych, 10. gotowości przyjmowania lokat terminowych, 11. przechowywania depozytów, 12. naliczanie i kapitalizowanie odsetek na rachunkach co miesiąc (oprocentowanie środków pieniężnych będzie naliczane w oparciu o WIBID 1M korygowany wskaźnikiem – marżą banku), 13. potwierdzanie przez bank obrotów i stanu salda w formie wyciągu bankowego na każdy dzień roboczy, w tym wydruki (wtórników) dowodów dokumentujących obrót środków na rachunku bankowym, 14. udzielanie krótkoterminowych kredytów w rachunku bieżącym do wysokości przyjętej w Uchwale budżetowej na dany rok budżetowy - na warunkach podanych w ofercie przetargowej -zabezpieczonego w formie weksla in blanco wraz z deklaracją . 15. prowadzenie zastępczej obsługi bankowej jednostki budżetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Opatowie. Wypłaty gotówkowe w ramach zastępczej obsługi kasowej, świadczone będą nieodpłatnie 16. Świadczeniu nieodpłatnie następujących usług: a. sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierami wtórnymi na koniec dnia w którym nastąpił obrót na rachunku (potwierdzenie salda), b. otwarcie i likwidacja bieżącego rachunku Gminy oraz rachunków podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych, c. możliwość otwierania w trakcie umowy dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych na wniosek Gminy oraz jej jednostek budżetowych, d. wydawania opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń, e. zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w Urzędzie i w jednostkach budżetowych, zapewnia świadczenie usług bankowości elektronicznej dla Gminy Opatów oraz jej Jednostek Organizacyjnych, zapewnia darmowe przeprowadzenie kompleksowego przeszkolenia (w siedzibie Zamawiającego i siedzibach Jednostek Organizacyjnych) dla osób wskazanych przez Zamawiającego, f. zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, g. zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji bankowej od kwot krótkoterminowych kredytów w rachunku bieżącym, h. nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, którzy posiadają rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego, i. nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego wewnątrz banku pomiędzy rachunkami Gminy i jej jednostkami budżetowymi. j. prowadzenie zastępczej obsługi bankowej jednostki budżetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Opatowie. Wypłaty gotówkowe w ramach zastępczej obsługi kasowej, świadczone będą nieodpłatnie. 16.Oferent zobowiązuje się do posiadania/utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości Opatów ,które będą działać przez okres obowiązywania umowy. 17. Z poszczególnymi jednostkami budżetowymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi na warunkach będących przedmiotem zamówienia, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Bankiem z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki. Zamawiający wymaga , aby Bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek budżetowych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w Banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 66000000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
Postępowanie/część zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2017 Wartość bez VAT307500.00
Liczba otrzymanych ofert2
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 222000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |