Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Gmina Opatów Opatów 09.08.2018r
Plac Obrońców Pokoju 34
27-500 Opatów
RMKG-XII.271.10.2018
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RMKG-XII.271.10.018
Nazwa zadania: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz
remont części pomieszczeń z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.”
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2017 r. poz. 1579.) zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie o udzieleniu zamówienia unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.
Burmistrz Miasta i Gminy
Andrzej Chaniecki
Oprac. E. Zaczkiewicz