Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 18 lipca 2012 roku
Zaproszenie
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów / Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. /, Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 18 lipca 2012 roku ( tj. środa ) o godz. 9.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Sprawozdanie PGKiM Sp. zo.o. w Opatowie z działalności w roku 2011,
a) dyskusja
4. Analiza wyników nauczania, wyników olimpiad oraz prac kół zainteresowań w szkołach
podstawowych, w gimnazjach oraz w Przedszkolu Publicznym w roku szkolnym
2010/2011,
a) dyskusja
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2012 rok,
b) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy
Opatów na lata 2012 – 2024,
6. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gminy
Opatów w okresie międzysesyjnym.
7. Interpelacje i zapytania,
8. Wolne wnioski, sprawy różne.
9. Zamknięcie obrad sesji.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
/ mgr Tomasz Staniek /