artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 18 lipca 2012 roku

Zaproszenie

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów / Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. /, Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 18 lipca 2012 roku ( tj. środa ) o godz. 9.00  w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.

 

Porządek obrad sesji:

1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.

2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Sprawozdanie PGKiM Sp. zo.o. w Opatowie z działalności w roku 2011,

 a) dyskusja

4. Analiza wyników nauczania, wyników olimpiad oraz prac kół zainteresowań w szkołach

  podstawowych, w gimnazjach oraz w Przedszkolu Publicznym w roku szkolnym

  2010/2011,

  a) dyskusja

5.  Podjęcie uchwał w sprawie:

  a) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2012 rok,

  b) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy

Opatów  na lata 2012 – 2024,

6. Informacja  z pracy Urzędu  Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i  Gminy

  Opatów  w okresie  międzysesyjnym.

7. Interpelacje i zapytania,

8. Wolne wnioski, sprawy różne.

9. Zamknięcie obrad sesji.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z  późn. zm. / pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału  w pracach organów gminy.

Przewodniczący

Rady Miejskiej w Opatowie

/ mgr Tomasz  Staniek /