artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 15 lipca 2013 roku

Zaproszenie

 Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2013r., poz. 594 z późn. zm. / oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów / Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. /, Przewodniczący Rady Miejskiejw Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 15 lipca 2013 roku ( tj. poniedziałek ) o godz. 730 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.

Porządek obrad sesji:

1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.

2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.

3. Sprawozdanie PGKiM Sp. z o. o. w Opatowie z działalności w roku 2012,

a) dyskusja

4. Analiza wyników nauczania, wyników olimpiad oraz prac kół zainteresowań w szkołach podstawowych, w gimnazjach oraz w Przedszkolu Publicznym w roku szkolnym 2012/2013,

a) dyskusja

5. Podjęcie uchwał w sprawie:

 a) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2013 rok,

 b) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2013 – 2028,

6. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gminy Opatów w okresie międzysesyjnym.

7. Interpelacje i zapytania,

8. Wolne wnioski, sprawy różne.

9. Zamknięcie obrad sesji.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

 

Przewodniczący

Rady Miejskiej w Opatowie

/ mgr Tomasz Staniek /