artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 20 września 2013 roku

Zaproszenie
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  / Dz. U. z 2013r., poz. 594 z późn. zm. / oraz § 26 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów / Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003r. Nr 206, poz.1912 z późn. zm. /,Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 20 września 2013 roku ( tj. piątek ) o godz. 1100w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
 
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Opatów i o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej za I półrocze 2013 roku,
a) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta i Gminy Opatów za I półrocze 2013 roku,
b) dyskusja  
4. Informacje dotyczące funkcjonowania placówek oświatowych w związku z rozpoczęciem roku szkolnego 2013/2014 w szkołach podstawowych, w gimnazjach oraz w Przedszkolu Publicznym w Opatowie,
  a) dyskusja
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
 a) zmieniająca uchwałę w sprawie poboru w drodze inkasa podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego, określenia inkasentów oraz ustalenia wysokości wynagrodzenia prowizyjnego za inkaso,
 b) zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Świętokrzyskiego,
  c) udzielenia pomocy rzeczowej,
 d) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2013 rok,
 e) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2013 – 2028,
 f) zaliczenia dróg i ulic do kategorii dróg gminnych,
 g) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Opatów,
 h) przeznaczenia do zbycia nieruchomości zabudowanej oznaczonej numerem ewidencyjnym 71 położonej w Brzeziu,
i) przeznaczenia do zbycia nieruchomości zabudowanej oznaczonej numerem ewidencyjnym 321/1 położonej w Karwowie, 
  j) przeznaczenia do zbycia nieruchomości zabudowanej oznaczonej numerem ewidencyjnym 321/3 położonej w Karwowie,
 k) przeznaczenia do zbycia nieruchomości zabudowanej oznaczonej numerem ewidencyjnym 768/3 położonej w Opatowie,
 l) zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na przestąpienie Gminy Opatów do Lokalnej Grupy Działania Powiatu Opatowskiego.
 ł) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zasad usytuowania na terenie Gminy Opatów miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
6. Wykaz nieruchomości przeznaczonych do komunalizacji.
7. Informacja z pracy Urzędu  Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i  Gminy Opatów w okresie  międzysesyjnym.
8. Interpelacje i zapytania,
9. Wolne wnioski, sprawy różne.
10. Zamknięcie obrad sesji.
 
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm./ pracodawca obwiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
 
/ mgr Tomasz Staniek /