Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 23 października 2013 roku
Zaproszenie
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2013r., poz. 594 z późn. zm. / oraz § 26 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów / Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003r. Nr 206, poz.1912 z późn. zm. /,Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 23 października 2013 roku ( tj. środa ) o godz. 1230 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Informacje w zakresie świadczonej opieki medycznej w Mieście i Gminie Opatów w 2013 roku, - dyskusja
4. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz Burmistrza Miasta i Gminy dotyczące analizy oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia za 2012 rok.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2013 rok,
b) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2013 – 2028,
c) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenieGminy Opatów,
d) zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
e) zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty,
f) zmieniająca uchwałę w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości,
g) zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Opatowie.
6. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gminy Opatów w okresie międzysesyjnym.
7. Interpelacje i zapytania.
8. Wolne wnioski, sprawy różne.
9. Zamknięcie obrad sesji.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2013 r., poz. 594
z późn. zm. / pracodawca obwiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
/ mgr Tomasz Staniek /