artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 13 sierpnia 2019 roku

Zaproszenie

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 506) oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003RadyMiejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów ( Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm.), Przewodnicząca Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 13 sierpnia 2019 roku ( tj. wtorek ) o godz. 14.00  w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.

 

Porządek obrad sesji:

  1. Otwarcie obrad  sesji.

  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

  3. Przyjęcie porządku obrad sesji.

4. Podjęcie uchwał w sprawie:

  a) zmiany obszaru i granic aglomeracji Opatów,

  b) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Opatów.   

  5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta  i Gminy Opatów  z działalności  za okres pomiędzy sesjami.

  6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Wolne wnioski, sprawy różne i informacje.

  8. Zamknięcie obrad sesji.

 

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 506) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.  

Przewodnicząca

Rady Miejskiej w Opatowie

 

 ( mgr Beata Wrzołek )