artykuł nr 1

Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu

 

Numer sprawy ID-III-271/01/2011
 Opatów, 2011-06-28
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ID-271/01/2011. Nazwa zadania: Dowóz i odwóz uczniów ze szkół w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2011/2012 dotyczy części I i III.
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w części I i III
Uzasadnienie faktyczne:
Gmina Opatów unieważnia przetarg na zadania w części I i III, gdyż nie wpłynęła żadna oferta
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy, gdyż nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub
2)zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
 Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm).
Kierownik zamawiającego
Burmistrz
Andrzej Chaniecki