artykuł nr 1

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

  Opatów, dnia 17.06.2013r
ID-III.271.7.2013
 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ID-III.271.7.2013
Nazwa zadania: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Opatów z  nieruchomości  na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy.”
 
1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający  
informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia
 najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
  REMONDIS Sp. z o.o. ul. Zawodzie 16 , 02-981 Warszawa Oddział w Ostrowcu Św.  
  27-400 Ostrowiec św. ul. Gulinskiego 13A
Uzasadnienie wyboru: oferta spełniła wszystkie warunki udziału i otrzymała maksymalną  
liczbę punktów .
Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie  
podpisania umów w terminie do dnia 28.06.2013r
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
 
2.W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
   1) Nazwa - Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.  
 27-552 Baćkowice, Baćkowice 86
liczba pkt –  70,13
2) Nazwa – REMONDIS Sp. z o.o. ul. Zawodzie 16 , 02-981 Warszawa Oddział
w Ostrowcu Św. 27-400 Ostrowiec św. ul. Gulinskiego 13A
liczba pkt– 100
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający
informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po  
dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.)
 Burmistrz Andrzej Chaniecki
 
Oprac. E. Zaczkiewicz