artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 207226-2013 z dnia 2013-05-28 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Opatów
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości na terenie Gminy Opatów na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych...
Termin składania ofert: 2013-06-10

Opatów: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Opatów z nieruchomości na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy
Numer ogłoszenia: 250960 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207226 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatów, Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Opatów z nieruchomości na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości na terenie Gminy Opatów na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych ( RIPOK ) tj. Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach gm. Baćkowice 27-552 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • REMONDIS Sp. z o.o. 02-981 Warszawa ul. Zawodzie 16 Oddział w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Gulińskiego 13A, 27-400 Ostrowiec św., kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 802066,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 409017,60
· Oferta z najniższą ceną: 297600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 583200,00
· Waluta: PLN.
 
Burmistrz Andrzej Chaniecki