artykuł nr 1

Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu

 

Opatów, 2013-08.02
ID-III.271.13.2013
 
  ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ID-III.271.13.2013
Opracowanie dokumentacji na ograniczenie zużycia  energii w budynkach  
użyteczności publicznej Gminy Opatów poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł
energii i termomodernizację.”
 
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Wpłynęła jedna oferta. Kwota podana w ofercie przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia tj. 104.000 zł brutto, bez możliwości jej zwiększenia do ceny podanej w ofercie.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
  na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin przesłania wymienionej powyżej informacji:  10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
 Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.).
Burmistrz Andrzej Chaniecki
Oprac.E.Zaczkiewicz