artykuł nr 1

Ogłoszenie o zamówieniu

Unia Europejska

Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
 E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://
simap.europa.eu
 
Ogłoszenie o zamówieniu
 
Sekcja I : Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Gmina Opatów _____
Adres pocztowy: Plac Obrońców Pokoju 34
Miejscowość: Opatów Kod pocztowy: 27-500 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: Gmina Opatów Tel.: +48 158681-300
Osoba do kontaktów: Martyna Rusak
E-mail: zamowienia@umopatow.pl Faks: +48 158684-647
Adresy internetowe: Ogólny adres instytucjizamawiającej :www.bip.umopatow.pl
   Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu
  kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem:jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
 I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
  Ogólne usługi publiczne
 I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
  Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji
  zamawiających: nie
 
Sekcja II : Przedmiot zamówienia
II.1) Opis :
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Opatów do
 wysokości 3.856.000,00 zł
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
  świadczenia usług : Usługi
  Kategoria usług: nr: 6
 Główne miejsce świadczenia usług : Opatów
  Kod NUTS:
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego:
  Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
 II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej :  
 II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :
1.Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy 
Opatów do wysokości 3.856.000,00 zł .
2.Uruchomienie kredytu jednorazowo – 2013-09-30
3.Spłata w czternastu ratach :
I rata kapitałowa do 30.09.2015r - 156.000 zł
II rata kapitałowa do 30.09.2016r - 100.000 zł
 III rata kapitałowa do 30.09.2017r - 150.000 zł
I V rata kapitałowa do 30.09.2018r - 150.000 zł
  V rata kapitałowa do 30.09.2019r - 200.000 zł
 VI rata kapitałowa do 30.09.2020r - 200.000 zł
VII rata kapitałowa do 30.09.2021r - 250.000 zł
VIII rata kapitałowa do 30.09.2022r - 300.000 zł
  IX rata kapitałowa do 30.09.2023r - 350.000 zł
X rata kapitałowa do 30.09.2024r - 400.000 zł
  XI rata kapitałowa do 30.09.2025r - 400.000 zł
 XII rata kapitałowa do 30.09.2026r - 400.000 zł
XIII rata kapitałowa do 30.09.2027r - 400.000 zł
XIV rata kapitałowa do 30.09.2028r - 400.000 zł
4.Kredyt oprocentowany w okresie karencji i spłaty wg zmiennej stawki WIBOR 3M 
liczonej jako średnia arytmetyczna z kwartału poprzedzającego okres spłaty.
5.Kredyt uruchomiony będzie w formie przelewu na rachunek bankowy
  zamawiającego.
6.Odsetki liczone będą od kwoty faktycznego zadłużenia w okresach kwartalnych 
pobierane do 10-go dnia następnego miesiąca po zakończeniu kwartału wg
zmiennej stopy procentowej.
7.Stopa procentowa stanowi sumę: WIBOR 3M liczony jako średnia arytmetyczna z 
kwartału poprzedzającego okres spłaty oraz stałą marżę banku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
  Główny przedmiot 66113000
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) : nie
II.1.8) Części:  
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych:
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych  : nie
 II.2) Wielkość lub zakres zamówienia :
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres :
 Zamówienie o szacunkowej wartości przekraczającej równowartość 200 000 euro
 II.2.2) Informacje o opcjach :
  Opcje :  nie
 II.2.3) Informacje o wznowieniach :  
  Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
 II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
  Okres w miesiącach : 184  
 
Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i
technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:  
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70 000 PL
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich
  przepisów je regulujących:
  Warunki finansowe zgodnie z podanymi w SIWZ
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone  
  zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki:  
  Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom : nie
III.2) Warunki udziału:
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o 
  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
  ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
  ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
  terminu składania ofert.
2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 
  ust. 1 pkt 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawiona nie
  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24
  ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
  terminu składania ofert.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku
  wykonawców, oświadczenia składa każdy wykonawca odrębnie.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, 
  że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał
  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 
 wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub 
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
3.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez
biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią
odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadk wykonawców
nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty
określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż
ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
za ten okres.
_____
III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów:
Wykaz wykonanej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia do wysokości min. 3.000.000 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresie prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz kogo usługa została
wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych:  nie
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu: nie
 III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi: nie
 
Sekcja IV : Procedura
 
IV.1) Rodzaj procedury:
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta
 IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:  
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia  : Najniższa cena
 IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
  Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna  : nie
 IV.3) Informacje administracyjne:
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:  ID-III.271.12.2013
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: nie
 IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu  
opisowego:  
  Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu 
  do  dokumentów
  Data: 30/08/2013 Godzina: 11:00
Dokumenty odpłatne  : nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/09/2013 Godzina: 08:50
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:  
 IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: PL
 IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą: w dniach : 60 (od ustalonej
  daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
  Data : 02/09/2013 (dd/mm/rrrr) Godzina09:00
  _____Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) :nie
 
 Sekcja VI: Informacje uzupełniające
 
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: (jeżeli dotyczy)
  Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się :  nie
 VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej : nie
 VI.3) Informacje dodatkowe:  
Do oferty należy dołączyć:
1.Dokument lub dokumenty, pełnomocnictwa z których będzie wynikać uprawnieni do
  podpisywania oferty.
2. Strona tytułowa
3. Formularz oferty
4.Symulacja kosztów kredytu
5.Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 składane na podstawie art. 44
6.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24
7.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
VI.4) Procedury odwoławcze:
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
  Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
  Adres pocztowy: ul.Postępu17A
  Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
  Tel.: +48 224587777
 Faks: +48 224587700
 
VI.4.2) Składanie odwołań:  
Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostało ono przesłane faksem lub drogą elektroniczną, lub
2) 15 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie,
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
 
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Ogłoszenie wysłano do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej dnia22/07/2013 - ID:2013-099142