Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
26/05/2016 S100 - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
Polska-Opatów: Usługi udzielania kredytu
2016/S 100-179298
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Opatów
pl. Obrońców Pokoju 34
Osoba do kontaktów: Ewa Zaczkiewicz
27-500 Opatów
POLSKA
Tel.: +48 158681-300
E-mail: zamowienia@umopatow.pl
Faks: +48 158684-647
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bip.umopatow.pl
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
nie
II.1) Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 17 060 932 PLN z przeznaczeniem
na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i obligacji
komunalnych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji
dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i
inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług: Opatów
Kod NUTS PL,PL33
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Uruchomienie kredytu w trzech transzach:
I transza 27.5.2016 r. – 2 200 000 PLN;
II transza 27.9.2016 r. – 2 600 000 PLN;
III transza 29.9.2016 r. – 12 260 932 PLN. Spłata kredytu w 20 ratach. Oprocentowanie
kredytu: WIBOR 3M+marża banku, WIBOR 3 M liczony jako średnia arytmetyczna z
kwartału poprzedzającego dzień spłaty odsetek
Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 10-go dnia następnego miesiąca po
zakończeniu kwartału wg zmiennej stopy procentowej.
Prowizja 0 % od kwoty uruchomionego kredytu.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 66113000
II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.2) Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Najniższa oferta 4 864 901,09 i najwyższa oferta 6 206 381,30 PLN
Bez VAT
IV.1 )Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
1. Cena. Waga 95
2. Czas uruchomienia kredytu. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
ID-III.271.3.2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Inne wcześniejsze publikacje
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2016/S 073-127622 z dnia 14.4.2016
Zamówienie nr: 1 Nazwa: Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 17 060 932 PLN z przeznaczeniem na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i obligacji komunalnych
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
23.5.2016
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: 0
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o
udzieleniu zamówienia
Bank Spółdzielczy w Iłży
ul. Rynek 1
27-100 Iłża
POLSKA
E-mail: bsilza@bsila.pl
Tel.: +48 6163010
Adres internetowy: www.bsilza.pl
Faks: +48 3610311
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 5 061 194 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 4 039 064,13 PLN
Bez VAT
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23.5.2016
Burmistrz Andrzej Chaniecki