artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

26/05/2016 S100 - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

 

Polska-Opatów: Usługi udzielania kredytu

2016/S 100-179298

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)  Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

  Gmina Opatów
 pl. Obrońców Pokoju 34
 Osoba do kontaktów: Ewa Zaczkiewicz
 27-500 Opatów
  POLSKA
 Tel.: +48 158681-300
 E-mail: zamowienia@umopatow.pl
 Faks: +48 158684-647

 Adresy internetowe:

  Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bip.umopatow.pl

I.2)  Rodzaj instytucji zamawiającej

     Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)  Główny przedmiot lub przedmioty działalności

I.4)  Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

    Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:

 nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu

Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 17 060 932 PLN z przeznaczeniem  

  na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i obligacji

  komunalnych.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji  

dostawy lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i

inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub

świadczenia usług: Opatów

Kod NUTS PL,PL33

II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu

  Uruchomienie kredytu w trzech transzach:
  I transza 27.5.2016 r. – 2 200 000 PLN;
  II transza 27.9.2016 r. – 2 600 000 PLN;
  III transza 29.9.2016 r. – 12 260 932 PLN. Spłata kredytu w 20 ratach. Oprocentowanie

  kredytu: WIBOR 3M+marża banku, WIBOR 3 M liczony jako średnia arytmetyczna z  

  kwartału poprzedzającego dzień spłaty odsetek
  Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 10-go dnia następnego miesiąca po  

  zakończeniu kwartału wg zmiennej stopy procentowej.
  Prowizja 0 % od kwoty uruchomionego kredytu.

II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)  66113000

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

II.2)  Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)

II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)

  Najniższa oferta 4 864 901,09 i najwyższa oferta 6 206 381,30 PLN
  Bez VAT

Sekcja IV: Procedura

IV.1 )Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

  Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
1. Cena. Waga 95
2. Czas uruchomienia kredytu. Waga 5

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

  ID-III.271.3.2016

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2016/S 050-083207 z dnia 11.3.2016

Inne wcześniejsze publikacje

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2016/S 073-127622 z dnia 14.4.2016

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 1 Nazwa: Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 17 060 932 PLN z przeznaczeniem na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i obligacji komunalnych

V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:

23.5.2016

 V.2)Informacje o ofertach

Liczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: 0

  V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o

  udzieleniu zamówienia

  Bank Spółdzielczy w Iłży
  ul. Rynek 1
  27-100 Iłża
  POLSKA
  E-mail: bsilza@bsila.pl
 Tel.: +48 6163010
Adres internetowy: www.bsilza.pl
Faks: +48 3610311

  V.4)Informacje na temat wartości zamówienia

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 5 061 194 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 4 039 064,13 PLN
Bez VAT

  V.5)Informacje na temat podwykonawstwa

  Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

  Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii  

  Europejskiej: nie

VI.2)Informacje dodatkowe:

VI.3)Procedury odwoławcze

  VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

  Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
  ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
  POLSKA

  VI.3.2)Składanie odwołań

  VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

  VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

23.5.2016

  Burmistrz Andrzej Chaniecki