artykuł nr 1

Zarządzenie Nr 113/2004

Zarządzenie Nr 113/2004
Burmistrza Miasta i Gminy
w Opatowie z dnia 09. 01. 2004 r
- w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia przetargu lokalnego na "WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY OPATÓW".

Na podstawie art. 20 a ust.5 ustawy o zamówieniach publicznych (Dz. U. z 2002 r Nr 77 poz. 64 z późn. zmianami ) , art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz 1591 z późn. zmianami ) oraz rozporządzenia Rady ministrów z dnia 4 czerwca 2002r w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy (Dz. U. Nr 82, poz. 743). Zarządzam co następuje :

§ 1

Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzania przetargu lokalnego na "Wykonanie kompleksowej obsługi budżetu Gminy Opatów " zwana dalej "Komisją" w następującym składzie:

1. Żak Stanisław - przewodniczący

2. Dziekońska Danuta - sekretarz

3. Jakubowski Stanisław - członek głosujący

4. Borek Jan - członek głosujący

5. Nowakowska Jolanta - członek głosujący

§ 2

Zadaniem Komisji jest przeprowadzanie w/w postępowania o zamówienie publiczne , ocena spełnienia warunków przez dostawców lub wykonawców , ocena oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert, propozycja wyboru najkorzystniejszej oferty.

§ 3

Komisja działa zgodnie z odpowiednio stosowanymi przepisami prawa powszechnie obowiązującymi w tym zakresie.

§ 4

Wykonanie Zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy i Kierownikowi Referatu Inwestycji i Drogownictwa.

§ 5

Zarządzenie Wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz

mgr Krystyna Kielisz

6.02.2004r.