artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 30 stycznia 2013 roku

 

Zaproszenie

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym  / Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów / Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. / Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 30 stycznia 2013 roku (tj. środa ) o godz. 1100 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.

Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Uchwalenie budżetu Gminy Opatów na 2013 rok,
a) przedstawienie projektu budżetu przez Skarbnika Gminy Opatów,
b) przedstawienie uchwał Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach Zespół Zamiejscowy w Sandomierzu w sprawie:
1) opinii o projekcie budżetu Gminy Opatów na 2013 rok,
2) możliwości sfinansowania deficytu budżetu planowanego w projekcie uchwały budżetowej Miasta i Gminy Opatów na 2013 rok,
3) opinii o projekcie uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Opatów na lata  2013 – 2026,
c) przedstawienie opinii Komisji Budżetu, Finansów, Rozwoju Gospodarczego i Mienia Rady Miejskiej w Opatowie do projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Opatów na 2013 rok,
d) dyskusja,
e) wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Opatów,
f) podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Opatów na 2013 rok,
g) podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2013 – 2028.
4. Sprawozdania z działalności Rady Miejskiej w Opatowie oraz stałych Komisji Rady za 2012 rok,
a) dyskusja
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Opatowie na 2013 rok,
b) zatwierdzenia planu pracy na rok 2013 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Opatowie,
c) przyjęcia planu pracy na rok 2013 Komisji Budżetu, Finansów, Rozwoju Gospodarczego i Mienia Rady Miejskiej w Opatowie,
d) przyjęcia planu pracy na rok 2013 Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej  i  Ochrony Środowiska Rady Miejskiej w Opatowie,
e) przyjęcia planu pracy na rok 2013 Komisji Oświaty, Wychowania, Kultury, Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Rady Miejskiej w Opatowie,
f) przyjęcia planu pracy na rok 2013 Komisji Rolnictwa, Handlu i Usług Rady Miejskiej w Opatowie,
g) przyjęcia planu pracy na rok 2013 Komisji Przestrzegania Prawa,  Porządku  Publicznego i Samorządu Mieszkańców Rady Miejskiej w Opatowie,
h) zmieniająca uchwałę w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków funkcjonowania zespołu interdyscyplinarnego,
i) określenia ,,Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Opatów w latach 2013 – 2017’’.
6. Informacja z pracy Urzędu  Miasta i Gminy Opatów oraz Burmistrza Miasta i Gminy Opatów w okresie  międzysesyjnym.
7. Interpelacje i zapytania.
8. Wolne wnioski, sprawy różne.
9. Zamknięcie obrad sesji.
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym  / Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału  w pracach organów gminy.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
/ mgr Tomasz  Staniek /