artykuł nr 1

Zaproszenie do złożenia oferty

Zapytanie ofertowe  znak sprawy: RMKG –II. 7000.4.2018

 

Podmiot:  GMINA OPATÓW

 

realizujący projekt: „Rozszerzenie oferty kulturalnej na terenie gminy Opatów i powiatu opatowskiego poprzez przebudowę i wyposażenie Opatowskiego Ośrodka Kultury w Opatowie oraz adaptację i wyposażenie części pomieszczeń na cele Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opatowie", złożonego do Działania 4.4  Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego RPOWŚ na lata 2014-2020

nr RPSW 04.04.00.26-0014/16

 

zaprasza do złożenia ofert na:

Zakup i dostawę wyposażenia wraz z montażem do części pomieszczeń na cele Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opatowie oraz pracowni  Opatowskiego Ośrodka Kultury

 

 

 

 

 

Burmistrz

  Andrzej Chaniecki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:

 

1. Nazwa: Gmina Opatów,

Adres siedziby: ul. Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów

NIP: 863 15 38 233, REGON: 830409844,

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o zasadę konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata2014-2020” Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju (wersja z dnia 19 lipca 2017 r.). Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień

publicznych.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1. Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy wraz z montażem wyposażenia do części pomieszczeń na cele Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opatowie oraz pracowni  Opatowskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu „Rozszerzenie oferty kulturalnej na terenie gminy Opatów i powiatu opatowskiego poprzez przebudowę i wyposażenie Opatowskiego Ośrodka Kultury w Opatowie oraz adaptację i wyposażenie części pomieszczeń na cele Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opatowie", złożonego do Działania 4.4  Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego RPOWŚ na lata 2014-2020

 

Zamówienie  podzielono na osiem części. Ofertę na każdą z części należy złożyć osobno.

 

Część 1 – Wyposażenie regały na książki i czasopisma,

Część 2 – Wyposażenie – tablice informacyjne,

Część 3 – Wyposażenie - BIURKA, LADA, STOLIKI, KRZESŁA, FOTELE-biblioteka,

Część 4 – Wyposażenie - Rozdzielacze, skrzynki - biblioteka,

Część 5 – Wyposażenie –inne - biblioteka,

Część 6 - Wyposażenie – SZAFY, półki

Część 7 - Wyposażenie – Meble – pracownie OOK

Część 8 – Sprzęt komputerowy

 

Szczegółowy opis przedmiotów  zamówienia  stanowi Załącznik – nr 2

 

Kody CPV:

 

39155000-3 Meble biblioteczne

39155100-4 Wyposażenie bibliotek

39130000-2 Meble biurowe

39100000-3 Meble

39121200-8 Stoły

39112000-0 Krzesła

39290000-0 Wyposażenie różne

30200000-1 Urządzenia komputerowe

8700000-5  Oprogramowanie

 

2. Wszystkie elementy składowe przedmiotu niniejszego zamówienia winny być zgodne z obowiązującymi normami i certyfikatami adekwatnymi do przedmiotu zamówienia. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, odpowiadać obowiązującym normom, posiadać certyfikat CE, posiadać gwarancję oraz spełniać wymagania dotyczące sprzętu stanowiącego przedmiot dostawy.

 

3. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy produktów równoważnych co do ich jakości i docelowego przeznaczenia. Ilekroć
w opisie traktować jako informacje uściślającą wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się użycie do realizacji przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
W przypadku dostarczenia towaru równoważnego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć jego opis (specyfikację) lub próbkę do oferty, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia
i spełnia kategorie równoważności.

.

 

4. Źródła finansowania:

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020

 

5. Termin realizacji zamówienia:

 

Termin realizacji zamówienia  każdej części  do dnia  8 października 2018 r.

 

6.  Sposób, miejsce i termin złożenia oferty.

 

1)   Oferty należy złożyć do dnia  06.09.2018 r.  do godz. 10.00. w Urzędzie Miasta i Gminy w Opatowie - Sekretariat, Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów lub przesłać pocztą . Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem „Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę wyposażenia wraz z montażem do części pomieszczeń na cele Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Opatowie oraz pracowni  Opatowskiego Ośrodka Kultury. Część………..”

2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

3) Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części.

 

4) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od każdego oferenta dodatkowych informacji i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

7. Złożona oferta winna zawierać:

 

1) wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego dla każdej części osobno

2) artykuły, o których mowa w ofercie winny posiadać  certyfikaty  i/lub atesty, które należy dostarczyć do zamawiającego wraz z zamówieniem.

3) dokumenty, z których wynika umocowanie  osób do reprezentowania

4) Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku powiązań

 

Wykonawcy w szczególności:

– odpis z właściwego rejestru  lub centralnej  ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument  potwierdzający uprawnienie  do reprezentowania  podmiotu przystępującego do  postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych  to uprawnienie nie wynika;

Wymagana forma to oryginał  lub kopia  poświadczona za zgodność z oryginałem.

– w przypadku gdy  Wykonawcę reprezentuje  pełnomocnik, a umocowania do złożenia  oferty nie wynika  z odpisu  z w/w dokumentów, należy  załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres.

8.  Warunki płatności.

 

Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego faktury VAT wraz  zatwierdzonym protokołem odbioru towaru bez uwag.

9.  Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami.

 

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Jarosław Czub
pracownik Referatu Rozwoju i Mienia Komunalnego Gminy, Urzędu Miasta
i Gminy w Opatowie, tel. 015 8681 319, e-mail: czub@umopatow.pl

10. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena 100%

1)   Oferowana cena powinna obejmować  wszystkie  koszty związane
z wykonaniem  przedmiotu zamówienia  oraz warunkami  stawianymi przez Zamawiającego oraz musi uwzględniać wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie związane z zamówieniem.

2)   Wykonawca nie będzie miał prawa żądać podwyższenia wynagrodzenia, nawet, gdy w chwili zawierania umowy nie można było prawidłowo przewidzieć i ocenić  kosztów dostawy zgodnie
z zamówieniem.

3)   Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.

4)   Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków zostaną odrzucone.

 

11. WARUNKI ZMIANY UMOWY

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja z 19.07.2017r.) w Rozdziale 6.5.2 Zasada konkurencyjności pkt. 22).

1.   Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.

2.   Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:

1)   gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;

2)   gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub innego upoważnionego podmiotu, w szczególności w zakresie m.in. sprawozdawczości;

3)   zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:

a)   działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,

b)   w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

3.   Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:

1)   zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; wówczas Zamawiający zapłaci za Wykonawcy już wykonane, bez płacenia za kolejne dostawy,

2)   w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie.

4.   Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

 

12. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

· uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

· posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

· pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

· pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel.

Ocena spełnienia powyższego warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – Załącznik 4.

13. Dodatkowe informacje:

1)   Zamawiający zastrzega sobie prawo  do negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji gdy np. we wszystkich  złożonych ofertach proponowana cena brutto za dostawę  przewyższa  kwotę przeznaczoną  przez zamawiającego na realizację zadania.

2)   W  toku badania i oceny ofert Zamawiający  może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady  konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących  treści złożonych ofert. .

3) Zamawiający zastrzega sobie  prawo  do sprawdzania  w toku  badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

 

14. Załączniki:

 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;

Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia;

Załącznik nr 3 – Wzór umowy;

Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku  powiązań

 

Uwaga:  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania  bez podania przyczyny.