Zaproszenie do złożenia oferty
Zapytanie ofertowe znak sprawy: RMKG –II. 7000.4.2018
Podmiot: GMINA OPATÓW
realizujący projekt:
nr RPSW 04.04.00.26-0014/16
zaprasza do złożenia ofert na:
Zakup i dostawę wyposażenia wraz z montażem do
Burmistrz
Andrzej Chaniecki
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
1. Nazwa: Gmina Opatów,
Adres siedziby: ul. Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów
NIP: 863 15 38 233, REGON: 830409844,
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o zasadę konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata2014-2020” Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju (wersja z dnia 19 lipca 2017 r.). Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy wraz z montażem wyposażenia do
Zamówienie podzielono na osiem części. Ofertę na każdą z części należy złożyć osobno.
Część 1 – Wyposażenie regały na książki i czasopisma,
Część 2 – Wyposażenie – tablice informacyjne,
Część 3 – Wyposażenie - BIURKA, LADA, STOLIKI, KRZESŁA, FOTELE-biblioteka,
Część 4 – Wyposażenie - Rozdzielacze, skrzynki - biblioteka,
Część 5 – Wyposażenie –inne - biblioteka,
Część 6 - Wyposażenie – SZAFY, półki
Część 7 - Wyposażenie – Meble – pracownie OOK
Część 8 – Sprzęt komputerowy
Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowi Załącznik – nr 2
Kody CPV:
39155000-3 Meble biblioteczne
39155100-4 Wyposażenie bibliotek
39130000-2 Meble biurowe
39100000-3 Meble
39121200-8 Stoły
39112000-0 Krzesła
39290000-0 Wyposażenie różne
30200000-1 Urządzenia komputerowe
8700000-5 Oprogramowanie
w opisie traktować jako informacje uściślającą wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się użycie do realizacji przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
W przypadku dostarczenia towaru równoważnego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć jego opis (specyfikację) lub próbkę do oferty, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia
i spełnia kategorie równoważności.
.
4. Źródła finansowania:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020
5. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia każdej części do
1) Oferty należy złożyć do dnia
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części.
4) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od każdego oferenta dodatkowych informacji i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
1) wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego dla każdej części osobno
2) artykuły, o których mowa w ofercie winny posiadać certyfikaty i/lub atesty, które należy dostarczyć do zamawiającego wraz z zamówieniem.
3) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania
4) Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku powiązań
Wykonawcy w szczególności:
– odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika;
Wymagana forma to oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
– w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowania do złożenia oferty nie wynika z odpisu z w/w dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres.
Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego faktury VAT wraz zatwierdzonym protokołem odbioru towaru bez uwag.
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Jarosław Czub
pracownik Referatu Rozwoju i Mienia Komunalnego Gminy, Urzędu Miasta
i Gminy w Opatowie, tel. 015 8681 319, e-mail: czub@umopatow.pl
1) Oferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego oraz musi uwzględniać wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie związane z zamówieniem.
2) Wykonawca nie będzie miał prawa żądać podwyższenia wynagrodzenia, nawet, gdy w chwili zawierania umowy nie można było prawidłowo przewidzieć i ocenić kosztów dostawy zgodnie
z zamówieniem.
3) Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
4) Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków zostaną odrzucone.
11. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja z 19.07.2017r.) w Rozdziale 6.5.2 Zasada konkurencyjności pkt. 22).
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub innego upoważnionego podmiotu, w szczególności w zakresie m.in. sprawozdawczości;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
b) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; wówczas Zamawiający zapłaci za Wykonawcy już wykonane, bez płacenia za kolejne dostawy,
2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
12. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
· uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
· posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
· pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
· pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel.
Ocena spełnienia powyższego warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – Załącznik 4.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji gdy np. we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za dostawę przewyższa kwotę przeznaczoną przez zamawiającego na realizację zadania.
2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. .
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
14. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 3 – Wzór umowy;
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.