Protokół z dnia 14.11.2023r.
Opatów, dnia 14.11.2023 r.
Protokół z posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Opatowie
W dniu 14.11.2023 r. o godz. 14.30 Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Opatowie Pan Krzysztof Kawalec otworzył jej posiedzenie, witając zebrane osoby.
Na posiedzeniu Komisji obecni byli ponadto jej członkowie : Radni, tj. Andrzej Adamski, Waldemar Bocheński, Jolanta Baran, Andrzej Żychowski .Stwierdza się prawomocność obrad. Obecny był również Z-ca Burmistrza Pan Marcin Słapek.
Tematyka posiedzenia objęła :
Rozpatrzenie skargi na bezczynność w realizacji zadania własnego Gminy Opatów.
Rozpatrzenie petycji w sprawie podjęcia uchwały.
Sprawy różne.
Komisja po rozważaniach podjęła decyzję o rozpatrzeniu w/w sprawy na kolejnym spotkaniu.
Protokół niniejszy sporządził sekretarz Komisji Andrzej Adamski.