artykuł nr 1

Zarządzenie Nr 120.28.2021

Zarządzenie Nr 120.28.2021

Burmistrza Miasta i Gminy w Opatowie

z dnia 30 czerwca 2021 roku

zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia regulaminu postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych – o wartości nie przekraczającej kwoty 130.000 zł netto, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Na podstawie art. 30 ust. 1, art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.), art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), art. 44 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305) Burmistrz Miasta i Gminy Opatów zarządza,  co następuje:

§ 1

W Regulaminie postępowania określającym zasady wydatkowania środków finansowych –
o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł netto, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 120.1.2021 Burmistrza Miasta i Gminy w Opatowie z dnia 4 stycznia 2021 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych – o wartości nie przekraczającej kwoty 130.000 zł netto, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, wprowadza się następujące zmiany:

  1. w § 4 ust. 3 zapis „50.000 zł brutto” zastępuje się zapisem „30.000 zł brutto”
  2. w § 7 ust. 1 zapis „50.000 zł brutto” zastępuje się zapisem „30.000 zł brutto”;
  3. w § 8 ust. 1 zapis „50.000 zł brutto” zastępuje się zapisem „30.000 zł brutto”;
  4. skreśla się § 8 ust. 4.

 

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikom referatów w Urzędzie Miasta i Gminy
w Opatowie.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 Burmistrz

Grzegorz Gajewski

Załączniki:
Zarządzenie Nr 120.28.2021249 KB