artykuł nr 1

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 510043162-N-2020 z dnia 10-03-2020 r.

Gmina Opatów: Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jej jednostek budżetowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503879-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Opatów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040984400000, ul. Plac Obrońców Pokoju  34, 27-500  Opatów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. , e-mail zamowienia@umopatow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jej jednostek budżetowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IMK-III.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych tj ; - Gmina Opatów - Urząd Miasta i Gminy w Opatowie Plac Obrońców Pokoju 34 - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Opatowie ul. Ćmielowska - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Opatowie ul. Kopernika - Szkoła Podstawowa w Kobylanach - Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatowie Plac Obrońców Pokoju 34 - Środowiskowy Dom Samopomocy w Opatowie ul. Sienkiewicza - Przedszkole Publiczne w Opatowie ul. Partyzantów Świadczenie usług bankowych polegać będzie na: 1. otwarciu, likwidacji i prowadzeniu bieżącego rachunku Gminy oraz rachunków pomocniczych, 2. otwarciu, likwidacji i prowadzeniu rachunków podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych gminy, 3. możliwości otwierania w trakcie umowy dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych na wniosek Gminy oraz jej jednostek budżetowych, 4. realizacji poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego, 5. realizacji poleceń przelewu na rachunki w innych bankach, 6. przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 7. dokonywaniu wypłat gotówkowych, 8. składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków w formie papierowej, 9. udostępnienie Zamawiającemu System Bankowości Elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, umożliwiający dokonywanie wszystkich operacji bankowych zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnienie bezpieczeństwa dyspozycji wykonywanych przez elektroniczne kanały komunikacji z zachowaniem należytej staranności oraz przy wykorzystaniu właściwych rozwiązań technicznych, 10. gotowości przyjmowania lokat terminowych, 11. przechowywania depozytów, 12. naliczanie i kapitalizowanie odsetek na rachunkach co miesiąc (oprocentowanie środków pieniężnych będzie naliczane w oparciu o WIBID 1M korygowany wskaźnikiem – marżą banku), 13. potwierdzanie przez bank obrotów i stanu salda w formie wyciągu bankowego na każdy dzień roboczy, w tym wydruki (wtórników) dowodów dokumentujących obrót środków na rachunku bankowym, 14. udzielanie krótkoterminowych kredytów w rachunku bieżącym do wysokości przyjętej w Uchwale budżetowej na dany rok budżetowy - na warunkach podanych w ofercie przetargowej -zabezpieczonego w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową, 15. prowadzenie zastępczej obsługi bankowej jednostki budżetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Opatowie. 16. Świadczeniu nieodpłatnie następujących usług: a. sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierami wtórnymi na koniec dnia w którym nastąpił obrót na rachunku (potwierdzenie salda), b. otwarcie i likwidacja bieżącego rachunku Gminy oraz rachunków podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych, c. możliwość otwierania w trakcie umowy dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych na wniosek Gminy oraz jej jednostek budżetowych, d. wydawania opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń, e. zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w Urzędzie i w jednostkach budżetowych, zapewnia świadczenie usług bankowości elektronicznej dla Gminy Opatów oraz jej Jednostek Organizacyjnych, zapewnia darmowe przeprowadzenie kompleksowego przeszkolenia (w siedzibie Zamawiającego i siedzibach Jednostek Organizacyjnych) dla osób wskazanych przez Zamawiającego, f. zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, g. zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji bankowej od kwot krótkoterminowych kredytów w rachunku bieżącym, h. nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, którzy posiadają rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego, i. nie pobieranie opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego wewnątrz banku pomiędzy rachunkami Gminy i jej jednostkami budżetowymi. j. wypłaty gotówkowe w ramach zastępczej obsługi kasowej . 16.Oferent zobowiązuje się do posiadania/utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości Opatów ,które będą działać przez okres obowiązywania umowy. 17.Umowa zostanie zawarta z Gminą Opatów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66000000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 295765.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Bank Polski Kasa Opieki SA Biuro Sektora Publicznego
Email wykonawcy: pawel.kuzia@pekao.com.pl
Adres pocztowy: ul. Henryka Sienkiewicza 18
Kod pocztowy: 25-301
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie