Zapytanie ofertowe
Opatów, 07.10.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na „Wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej” dla projektu pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego, remont boiska piłkarskiego i remont hali sportowej w Opatowie” w ramach programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej. Inwestycja dofinansowana przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF).
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Tryb udzielania zamówienia publicznego – postępowanie poniżej 30 000 euro (art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Opatów, Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej -1 szt.
o wymiarach 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość). Tablica wolnostojąca na stalowym stelażu. Tablicę należy wykonać z trwałych materiałów np. stali nierdzewnej, blachy lub pleksi. Napisy na tablicy wykonuje się w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle. Montaż tablicy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się udzielić 60 miesięcznej gwarancji na tablicę wraz ze stelażem. Należy zachować układ treści tablicy zgodnie z załącznikiem nr 1do zapytania ofertowego.
- Termin realizacji zamówienia :
do 26.10.2020 r.
- Sposób, miejsce i termin złożenia oferty.
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym w terminie do 16.10.2020 r., do godziny 12.00, w formie papierowej lub elektronicznej:
- Ofertę można dostarczyć pocztą lub osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy w Opatowie ul. Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów
- Elektronicznie na adres e-mail: franczak@umopatow.pl
- Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zawartej w zapytaniu ofertowym
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferta winna posiadać dopisek „zapytanie ofertowe na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla projektu pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego, remont boiska piłkarskiego i remont hali sportowej
w Opatowie”. Nie otwierać przed 16.10.2020 r. godz. 12.00
- Złożona oferta winna zawierać:
Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
- Warunki płatności.
Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania przez zamawiającego faktury VAT wraz
zatwierdzonym protokołem zdawczo - odbiorczym przedmiotu zamówienia.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami.
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Monika Frańczak, tel. 15 8681 319, e-mail: franczak@umopatow.pl
7. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena 100%
- Oferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty związane
z przedmiotem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. - Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
8. Dodatkowe informacje:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
9. Informacja o wyborze oferty:
1) Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano i zamieszczona na stronie www.bipumopatow.pl w zakładce zamówienia publiczne- zamówienia poniżej 30 000 euro.
10. Załączniki:
- zał. nr 1 – wzór tablicy zgodny z wytycznymi MSiT
- zał. nr 2 – formularz ofertowy
- zał. nr 3 – wzór umowy
Burmistrz
Grzegorz Gajewski