Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 26 kwietnia 2017 roku
Zaproszenie
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów ( Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. ) Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 26 kwietnia 2017 roku ( tj. środa ) o godz. 10.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie obrad sesji.
2. Przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.
3. Zatwierdzenie Protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opatowie w zakresie świadczonej opieki medycznej za 2016 rok,
a) dyskusja
5. Sprawozdanie z działalności Opatowskiego Ośrodka Kultury w Opatowie za 2016 rok,
a) dyskusja
6. Sprawozdanie z działalności Powiatowej i Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Opatowie za 2016 rok,
a) dyskusja
7. Sprawozdanie z realizacji ,, Programu współpracy Gminy Opatów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2016 roku”,
a) dyskusja
8. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) uchwalenia zmiany Nr 2 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Opatów,
b) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opatowie za rok 2016,
c) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2017 rok,
d) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2017 – 2035,
e) przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej w Gminie Opatów za 2016 rok oraz prognozy na lata 2017 i 2018,
f) określenia tygodniowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących obowiązki: pedagoga, psychologa, logopedy i nauczyciela wspomagającego w przedszkolu publicznym oraz szkołach prowadzonych przez Gminę Opatów,
g) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia ,,Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy Opatów”,
h) przyjęcia Regulaminu korzystania z ogólnodostępnych parkingów miejskich znajdujących się na terenie Opatowa,
i) zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Opatowie,
j) wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości pomiędzy gminą a osobą fizyczną,
k) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Opatów i Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatowie,
l) odmowy wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radnym Rady Miejskiej w Opatowie.
9. Wykaz nieruchomości przeznaczonej do komunalizacji.
10. Informacja z pracy Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz Burmistrza Miasta i Gminy Opatów w okresie międzysesyjnym.
11. Interpelacje i zapytania,
12. Wolne wnioski, sprawy różne.
13. Zamknięcie obrad sesji.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm. ) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Opatowie
( mgr Jacek Cheba )