artykuł nr 1

Informacja o sesji Rady Miejskiej w dniu 30 sierpnia 2017 roku

Zaproszenie

 

   Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) oraz § 26 ust. 1 Statutu Gminy Opatów uchwalonego uchwałą Nr X/80/2003 Rady Miejskiej w Opatowie z dnia 4 lipca 2003 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Opatów ( Dz. Urz. Województwa Świętokrzyskiego z 2003 r. Nr 206, poz. 1912 z późn. zm. ), Przewodniczący Rady Miejskiej w Opatowie zwołuje sesję Rady Miejskiej na dzień 30 sierpnia 2017 roku ( tj. środa ) o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie.

 Porządek obrad sesji:

 1. Otwarcie i przyjęcie proponowanego porządku obrad sesji.

 2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.

 3. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmian w budżecie Gminy Opatów na 2017 rok,

b) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatów na lata 2017 – 2035,

c) wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu pn. ,,Odnawialne Źródła Energii na terenie Gminy Opatów i Lipnik .”

4. Interpelacje i zapytania,

5. Wolne wnioski, sprawy różne.

6. Zamknięcie obrad sesji.

 Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.), pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

 

Przewodniczący

Rady Miejskiej w Opatowie

( mgr Jacek Cheba )