Protokół z dnia 6.11.2023r.
Opatów, dnia 06.11.2023 r.
Protokół z posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Opatowie
W dniu 06.11.2023 r.o godz. 14.30 Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Opatowie Pan Krzysztof Kawalec otworzył jej posiedzenie, witając zebrane osoby.
Na posiedzeniu Komisji obecni byli ponadto jej członkowie : Radni, tj. Andrzej Adamski, Jolanta Baran. Stwierdza się prawomocność obrad.
Tematyka posiedzenia objęła :
Rozpatrzenie skargi na bezczynność w realizacji zadania własnego Gminy Opatów.
Rozpatrzenie petycji w sprawie podjęcia uchwały.
Sprawy różne.
Komisja po rozważaniach podjęła decyzję o zwrócenie się do radcy prawnego urzędu o obecność i zaopiniowanie pisma - skargi.
Ponadto Komisja postanowiła zwrócić się do adresata petycji o uzupełnienie braków formalnych przed rozstrzygnięciem sprawy.
Protokół niniejszy sporządził sekretarz Komisji Andrzej Adamski.