na adres
Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie
Plac Obrońców Pokoju 34,
27–500 Opatów,
fax: 15 8684647
e-mail: czub@umopatow.pl
na formularzu zgłoszeniowym udostępnionym w wersji elektronicznej poniżej lub wersji papierowej do pobrania w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie, Plac Obrońców Pokoju 34, pokój Nr 11.
Osobą upoważniona do kontaktu w sprawie zgłaszania kandydatur jest pracownik Urzędu Pan Jarosław Czub, tel. kontaktowy 15 8681313, e- mail: czub@umopatow.pl.
Zastępca Burmistrza
Marcin Słapek
Opatów, dn. 1 grudnia 2020 r.
Formularz zgłoszeniowy
Nabór członków komisji konkursowych
Dane osobowe
Imię i nazwisko |
|
Nazwa organizacji |
|
Adres organizacji |
|
Tel. kontaktowy |
|
| |
Doświadczenie w pracy z projektami organizacji pozarządowych (proszę krótko opisać) |
|
Wypełniony formularz należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do 30 grudnia 2020 r. do
godz. 1500 . (liczy się data wpływu do Urzędu ) pocztą, faksem, e-mailem:
Urząd Miasta i Gminy w Opatowie Plac Obrońców Pokoju 34, 27 – 500 Opatów
tel.: 15 8681313, fax: 15 8684647,
email:czub@umopatow.pl
Wyboru kandydatów do komisji dokona Burmistrz Miasta i Gminy Opatowa. O wynikach naboru kandydaci zostaną powiadomieni do dnia 02.01.2021 r. na adres organizacji podany na formularzu zgłoszeniowym.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie
p. Jarosław Czub tel. 15 8681313, fax. 15 8684647,