artykuł nr 1

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Gmina Opatów  Opatów 09.08.2018r

Plac Obrońców Pokoju 34  

27-500 Opatów

 

RMKG-XII.271.10.2018

 

 

 

 

 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RMKG-XII.271.10.018  

Nazwa zadania:  Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz

  remont części pomieszczeń z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.”

 

 

  Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych  Dz. U. z 2017 r. poz. 1579.) zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. 

Uzasadnienie faktyczne:

Nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:

Postępowanie o udzieleniu zamówienia unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.

   Burmistrz Miasta i Gminy

  Andrzej Chaniecki

 

 

 

 

 

 

 

Oprac. E. Zaczkiewicz